Концепція профільного навчання в старшій школі
Карта знань: Концепція профільного навчання в старшій школі
Карта знань: Основи дизайну
- вид диференціації й індивідуалізації навчання
- дає змогу повніше враховувати інтереси, нахили і здібності учнів, їх можливості,
- створює умови для навчання старшокласників відповідно до їхніх освітніх і професійних інтересів і намірів щодо соціального і професійного самовизначення.
- Соціальна рівновага
- Наступність і неперервність
- Гнучкість
- Варіативність
- Діагностико-прогностична реалізованість
- Диференціація
- Індивідуалізація
- Профіль навчання
- Базові предмети
- Профільні предмети
- Спеціальні курси/профілюючі предмети
- Вибірково-обов’язкові предмети
- Курси за вибором
- Факультативні курси
ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
- Внутрішньошкільні
- Міжшкільна взаємодія
- Мережева взаємодія
- Варіативність моделей профільного навчання
- Центр міжшкільних профільних курсів
- компонент профільного навчання
- здійснюється в основній школі (8–9 класи)
- покликаний повною мірою забезпечувати реалізацію інтересів, нахилів і здібностей учнів
- шляхом відповідних змін у завданнях, змісті й організації процесу навчання
- забезпечує наступність між основною та старшою школою
- закладає інформаційні та психолого-педагогічні основи для успішного профільного навчання учня
- створює передумови для життєвого і професійного самовизначення
- моніторинг та своєчасна корекцію професійно можливих нерівномірностей розвитку учнів
- поглиблення профорієнтації учнів
- психологічна діагностика під час добору учнів у профільні класи.
- Нормативно-правове забезпечення
- Підготовка, підвищення кваліфікації педагогічних кадрів для профільної школи
- Мотиваційна готовність
- Професійна компетентність вчителя
Коментарі