Мультимедійні та гіпертекстові документи, навчальний проект - 10 клас
УВАГА
Стаття постійно оновлюється!
Нові завдання додаються в кінець статті, а також у додатку Google Клас
Як працювати з додатком
Тисніть + "Приєднатися до класу", код класу - djrce6r.
Створення та адміністрування сайту (18.03)
- Напишіть короткий конспект "Створення та адміністрування сайту. Системи керування вмістом веб-ресурсів" за параграфом 26. [2 бали]
- Виконайте вправу 26. Надішліть посилання на створений блог вчителеві. [5 балів]
- Пройдіть ТЕСТ та надішліть скріншот результату вчителеві. [3 бали]
- Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]
Мова розмічання гіпертекстового документа (01.04)
- Напишіть короткий конспект "Мова розмічання гіпертекстового документа" за параграфом 27. [2 бали]
- Виконайте вправу 27. [4 бали]
- Вставте таблицю з вправи у нову статтю на власному блозі у режимі редагування HTML. Надішліть посилання на статтю вчителеві. [1 бал]
- Пройдіть ТЕСТ та надішліть скріншот результату вчителеві. [3 бали]
- Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]
Технології опрацювання звукових даних (08.04)
- Напишіть короткий конспект "Технології опрацювання звукових даних. Роль електронних медійних засобів в житті людини" за параграфом 28. [2 бали]
- Завантажте та встановіть програму Audacity. Виконайте вправу 28. [3 бали]
- Розмістіть створений аудіо-файл на Google Диск. Надайте доступ до файлу за посиланням та додайте посилання на файл у нову статтю на власному блозі (кнопка "Прив'язати" на панелі інструментів blogger). [2 бали]
- Пройдіть ТЕСТ та надішліть скріншот результату вчителеві. [3 бали]
- Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]
Технології опрацювання відеоданих (15.04)
- Напишіть короткий конспект "Технології опрацювання відеоданих" за параграфом 29. [2 бали]
- Виконайте вправу 29, обравши для неї будь-яке відео завантажене з Інтернету. Ви можете використовувати інший відеоредактор (наприклад: MovieMaker). [4 бали]
- Розмістіть відео у новій статті на блозі. Надішліть результат вчителеві. [1 бал]
- Пройдіть ТЕСТ та надішліть скріншот результату вчителеві. [3 бали]
- Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]
Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці (22.04)
- Напишіть короткий конспект "Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів" за параграфом 30. [2 бали]
- Виконайте вправу 30. Надішліть результат вчителеві. [5 балів]
- Пройдіть ТЕСТ та надішліть скріншот результату вчителеві. [3 бали]
- Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]
Визначення теми та завдань проекту (29.04)
- Пройдіть ТЕСТ на повторення теми "Навчальний проект", надішліть скріншот результату вчителеві. [3 бали]
- У зошиті запишіть тему проекту "Боротьба з коронавірусом", складіть опис чи намалюйте "карту знань" вашого бачення проблеми розповсюдження вірусу COVID-19. [3 бали]
- Створіть текстовий документ та опишіть, яку інформацію (текст, фото, відео) має містити сайт з попередження його розповсюдженню. Поділіться посиланням з однокласниками та обговоріть, хто яку роль мав би взяти у створенні та наповненні такого сайту. Разом сплануйте колективну діяльність [4 бали]
- Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]
Виконання колективного навчального проекту (6.05, 13.05)
- Створіть сайт на вибраній вами платформі [2 бали]
- Надайте доступ усім авторам (для внесення змін, адміністрування та публікації). [2 бали]
- Відповідно до визначених ролей наповніть сайт підготовленими матеріалами. [6 балів]
- Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]
Захист колективного навчального проекту (20.05)
- Підготуйте онлайн-презентацію проекту [4 бали].
- Не забувайте про вимоги, щодо створення та представлення презентації [4 бали].
- Саму презентацію теж розмістіть на сайті. [2 бали]
- Фотозвіт у Google Клас. Враховується своєчасність! [2 бали]
Повторення та систематизація навчального матеріалу (27.05)
- Підсумки навчального року.
- Виставлення оцінок.
Запитання можна задати у коментарях до цієї статті, у Viber або Google Клас.
Коментарі
https://vebdizaine.blogspot.com/
https://izuchaem-stvorenny-sayta.blogspot.com
https://biseropletinna222.blogspot.com
https://yelyzavetalavrenko.blogspot.com