Компетентнісні задачі - 9 клас, Google Клас

Завдання здаємо через додаток Google Клас

https://classroom.google.com

Як працювати з додатком
Тисніть + "Приєднатися до класу", код класу - icke4e4.
Оберіть завдання, відкрийте "Ваша робота", додайте файли чи фото та натисніть "Здати". Вчитель отримає сповіщення та виставить оцінку.

У статті "Двовимірний масив даних" наведені завдання з попередньої теми.

Розв’язування компетентнісних задач (02.04)

  1. Випишіть означення на сторінці 226. Напишіть короткий конспект "Розв’язування компетентнісних задач" за параграфом 40. [2 бали]
  2. Виконайте вправу 40. Надішліть створену програму вчителеві. [5 балів]
  3. Пройдіть ТЕСТ та перешліть скріншот результату вчителеві.  [3 бали]
  4. Фотозвіт обов'язковий. Враховується своєчасність! [2 бали]

Інформаційні технології в суспільстві (07.04)

  1. Запишіть у зошит число, Компетентнісні задачі. Тема 1. Інформаційні технології в суспільстві.  Пройдіть ТЕСТ на повторення теми та перешліть скріншот результату вчителеві. [4 бали]
  2. Створіть документ (Microsoft Word, LibreOffice Writer або Google Документи) із посиланнями, коротким описом та скріншотами освітніх сайтів та/або навчально-розвивальних комп’ютерних програм, тренажерів, ігор тощо. Результат роботи надішліть вчителеві. [6 балів]
  3. Фотозвіт обов'язковий. Враховується своєчасність! [2 бали]

Мережеві технології (09.04)

  1. Запишіть у зошит число, Компетентнісні задачі. Тема 2. Мережеві технології. Пройдіть ТЕСТ на повторення теми та перешліть скріншот результату вчителеві. [4 бали]
  2. Створіть презентацію (Microsoft PowerPoint, LibreOffice Impress або Google Презентації) з описом роботи геосервісу Google Earth. «Помандруйте» світом за допомогою Google Earth. Відвідайте одне з великих міст, переміщуючись його автошляхами та кімнатами тривімірних моделей його будівель. Зробіть на слайдах презентації фото- або відеозвіт своєї мандрівки. Результат надішліть вчителеві. [6 балів]
  3. Фотозвіт обов'язковий. Враховується своєчасність! [2 бали]

Комп’ютерна графіка (14.04)

  1. Запишіть у зошит число, Компетентнісні задачі. Тема 3. Комп’ютерна графіка. Пройдіть ТЕСТ на повторення теми та перешліть скріншот результату вчителеві. [4 бали]
  2. Дослідіть в Інтернеті як можна створити та створіть GIF-анімацію із 3–4 кадрів на тему коронавірусу. Результат надішліть вчителеві. [6 балів]
  3. Фотозвіт обов'язковий. Враховується своєчасність! [2 бали]

Комп’ютерні презентації (16.04)

  1. Запишіть у зошит число, Компетентнісні задачі. Тема 4. Комп’ютерні презентації. Пройдіть ТЕСТ на повторення теми та перешліть скріншот результату вчителеві. [4 бали]
  2. Створіть інтерактивну презентацію психологічного, навчального або професійного тесту. Слайди презентації повинні містити питання з відповідями — гіперпосиланнями на інші слайди, об’єднані певним алгоритмом. Залежно від відповідей користувач повинен отримувати той чи інший результат, передбачений тестом. Результат надішліть вчителеві.[6 балів]
  3. Фотозвіт обов'язковий. Враховується своєчасність! [2 бали]

Комп’ютерні публікації (21.04)

  1. Запишіть у зошит число, Компетентнісні задачі. Тема 5. Комп’ютерні публікації. Пройдіть ТЕСТ на повторення теми та перешліть скріншот результату вчителеві. [4 бали]
  2. Розробіть інформаційний бюлетень на тему «Наша подорож», оформивши його 2–3 фотографіями, малюнками, виконаними власноруч, і текстовим наповненням про одну з екскурсій вашого класу. Результат надішліть вчителеві. [6 балів]
  3. Фотозвіт обов'язковий. Враховується своєчасність! [2 бали]

Створення персонального навчального середовища (23.04)

  1. Запишіть у зошит число, Компетентнісні задачі. Тема 6. Створення персонального навчального середовища. Пройдіть ТЕСТ на повторення теми та перешліть скріншот результату вчителеві. [4 бали]
  2. Сплануйте сайт на довільну тему. За допомогою додатка Google Sites або іншого онлайн-конструктора розробіть власний сайт, який міститиме кілька змістовних сторінок із посиланнями на інші інтернет-ресурси. Результат надішліть вчителеві. [6 балів]
  3. Фотозвіт обов'язковий. Враховується своєчасність! [2 бали]

Основи інформаційної безпеки (28.04)

  1. Запишіть у зошит число, Компетентнісні задачі. Тема 7. Основи інформаційної безпеки. Пройдіть ТЕСТ на повторення теми та перешліть скріншот результату вчителеві. [4 бали]
  2. Розробіть власний тест із 5–7 питань на тему, пов'язану з інформаційною безпекою. Питання та/або відповіді повинні містити малюнки, зроблені власноруч. Користуючись додатком Google Форми, реалізуйте тест і проведіть онлайн-опитування однокласників. [6 балів]
  3. Фотозвіт обов'язковий. Враховується своєчасність! [2 бали]

Наступні завдання додаються у статті "Виконання колективного навчального проекту - 9 клас".

Бажаю успіху!
Запитання можна задавати у коментарях до цієї статті, у Viber або Google Клас.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Азбука Морзе Українською

Python: Урок 4. Логічні вирази

Python: Урок 3. Типи даних в програмуванні. Визначення змінної