Тривимірне моделювання. Напрями 3D графіки
Перегляньте відео про напрями розвитку тривимірної графіки.
Ознайомтеся з рейтингом програм для моделювання.
Знайдіть відомості про лідерів рейтингу.
Коротко запишіть для якого напряму більше підходить та чи інша програма.
Відомості ви можете знайти у текстовому вигляді, або переглянути дуже детальний огляд за цими посиланнями:
Узагальненням побаченого на відео має бути така класифікація програм для роботи з тривимірною графікою:
- основні програми для моделювання;
- спеціальні програми;
- моделювання рослинності;
- моделювання персонажів;
- моделювання скульптингом;
- шаблонне моделювання персонажа;
- програми для моделювання природного оточення;
- програми для створення 3D ефектів та симуляції;
- програми помічники.
Випишіть назви програм, які підпадають під кожну категорію.
Додатково ознайомтесь з процесом створення 3d гри:
Дивіться далі — КУРС BLENDER 3D
1 - Встановлення (скачуємо програму)
2 - Інтерфейс (знайомство)
3 - Операції над об'єктами (сніговик)
4 - Редагування (стілець)
5 - Режим редагування (будинок)
6 - Створення моделі (кролик)
7 - Модифікатори (семетричний кролик)
8 - Згладжування (згладжений кролик)
9 - 3D текст (напис)
10 - Матеріали, рендеринг
11 - Світло і камера
12 - Текстурування
13 - Зв'язок об'єктів (+офісний стіл)
14 - Групування (+табуретка)
15 - Анімація об'єктів
16 - Моделювання авто
17 - Експорт в Unity
18 - Підсумковий урок
Джерела:
Коментарі